Blogowigilijna Coca-Cola


Aby umilić sobie czytanie, zapuść przyciskiem powyżej playlistę.

Święta się skończyły, lecz cudowna atmosfera trwa w najlepsze. Wczoraj udało mi się porobić kilka ciekawych ujęć butelek Coca-Coli ze wspaniałej Blogowigilii. Oczywiście nie tylko butelka miała zainteresowanie. Miejsce znalazły także inne świąteczne świecidełka. Butelki zatrzymane na pamiątkę, stoją grzecznie na biurku i dodają rozpraszane światło od lampek.


 Także ten tego, zapraszam do galerii.












------------ Największą motywacje daje lajk i komentarz :]
 

3 komentarze:

  1. W sumie to weszłam tutaj z ciekawości, bo widzę jak spamujesz u lekko stronniczych na czacie :). Myślałam, że to kolejny nudny blog, który chce się wylansować przy byle okazji. Ale jestem mile zaskoczona i na pewno będę wpadać częściej.
    A zdjęcia świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no dzięki :D w przerwie ludzie czytają komentarze bo czekają na live :D

      Usuń
    2. nie no spoko, spoko oczywiście rozumiem :)

      Usuń

 

Jestem na zblogowani.pl

zBLOGowani.pl

Łączna liczba wyświetleń

Online