Gdybym mógł cofnąć czas...



Gdybym mógł cofnąć czas...
NIE. Nic nie zmienisz. Nic. Pomijając już fakt, że czasu nie cofniemy, ludzie i tak używają takiego określenia. Irytują mnie bezmyślne powiedzonka ludzi wypowiadanych w dość określonych momentach. Chcesz cofnąć czas? Serio? Nic by się nie zmieniło- ani wydarzenia na świecie, ani TY, ani JA, ani... Twoje lepsze lub gorsze wybory.


Dlaczego?
W zależności od czasu cofnięcia, nasz umysł cofnąłby się w punkt, w którym nie jesteśmy jeszcze świadomi funkcji cofania czasu. Nasze wydarzenia zapętlałyby się. Np. cofasz czas do wczoraj rano. Budzisz się. Wykonujesz pewne czynności. Mija dzień. Zaczyna się kolejny- czyli dziś. Właśnie teraz zastanawiasz się nad zmianą czasu. I w tym momencie dochodzisz do punktu kolejnej zmiany czasu... Głupie, tak? Nieważne, że cofniesz czas. Ważne aby była dodatkowa (a właściwie główna) "funkcja" świadomej zmiany. Ale to już temat rzeka.

Przyjąwszy te założenia, możemy wrócić do zasadniczego pytania: Czy możliwe są podróże w czasie wstecz? Dowodem na ich możliwość powinny być wizyty gości z przyszłości. Czy mają one miejsce? Tego chyba nie sposób rozstrzygnąć.

"Gdybym mógł cofnąć czas, zmieniłbym wiele"- niestety nic.






----------------- Największą motywacje daje lajk i komentarz :] -----------------
 

1 komentarze:

  1. Bardzo fajny temat, przez Ciebie i ja zaczęłam na ten temat filozofować i doszłam do całkiem innego wniosku. Cofając się w czasie powinniśmy mieć chociaż część świadomości, że to zrobiliśmy, ponieważ tamte wspomnienia tylko się schowały gdzieś w jakiejś części naszej, głowy i przeżywamy je na nowo. Na przykład, gdy śpimy to często nie pamiętamy naszego snu, jeżeli nasz sen był w jakimś konkretnym miejscu i z jakąś osobą, a my spotykając ją danego, bądź następnego dnia mniej więcej przypominamy sobie, że coś takiego się nam przyśniło i wyglądało to tak, a nie inaczej. Wiadomo, na ten temat mogłoby być tysiące teorii, ale chciałam się podzielić moją wydumaną "filozofią". :D

    OdpowiedzUsuń

 

Jestem na zblogowani.pl

zBLOGowani.pl

Łączna liczba wyświetleń

Online